Mail almak istemeyen kullanıcılar için maillerin sonuna abonelik iptal linki eklemek onlara çıkış hakkı sunmak önemlidir. Maillerinizin okunma oranlarının yüksek olması için, spam sorunu yaşamamak için sadece sizden mail almayı onaylayan kullanıcılara mail göndermek doğru bir işlemdir.
Kurumunuzdan mail almak istemeyen kullanıcılar için JetMail size otomatik bir çözüm sunuyor. Gönderilen tüm maillerde bulunan ve kolayca abonelik iptalini sağlayan link sayesinde, mail almak istemeyen kullanıcılar bir tıklama ile aboneliklerini iptal statüsüne alabilirler. JetMail sisteminde aboneliği iptal eden bir kullanıcı, eğer dahil ise dahil olduğu diğer tüm listelerde iptal statüsüne alınır.
Böylece mail almak istemeyen bir kullanıcıya farklı bir kategoride de olsa mail gönderme ihtimali olmayacağı için, kurumunuzun toplu mail aktiviteleri şikayet altında olmayacaktır.
Mail gönderdiğiniz kullanıcıların mail listenizden çıkmasını istemiyorsanız, aşağıdaki maddelere göz atabilirsiniz.
1.Çok sık mail gönderiyor olabilirsiniz
Kullanıcılar çok sık mail almaktan hoşlanmazlar. Bunun yerine az ama doğru mail kampanyaları göndermek önemlidir.
2.Mail kampanyalarınız ilgi çekici değil
Mail içeriklerinizin ilgi çekici olması önemlidir. Çok sık kullanılan terimler yerine sadece sizin markanıza özel ifadelerle kullanıcıların gözünde farklılık yaratabilirsiniz
3.Kişiye özel gönderim yapabilirsiniz
Mail alan kullanıcılar kendilerini özel hissetmek isteyebilirler. Onlara isimlerine özel hitaplarla mailler gönderirseniz şikayet oranını azaltabilirsiniz.